Jump to content
Sign in to follow this  
Gregor

Kolory jesieni

Recommended Posts

Falkhor    63

Kurcze. Jakoś tak cieplej :D Mocny kontrast do tej zaokiennej szaroburości. Chociaż słonko momentami nieźle przygrzewa :)

Jeżyk    43

Gregor, jesteś amatorem ? Bo zdjęcia masz artystyczne. Podziwiam. Spróbuję też wkleić kilka własnych ale to niestety nie ta klasa. Nie mam takiej wiedzy w tym temacie a także umiejętności, ale podobno najważniejsze są same chęci, a te posiadam.

5f47b59303cfd5c7m.jpg

fcefab4375294f9am.jpg

74f6eee633ead729m.jpg

e4eb1357b757e1a3m.jpg

Gregor    0

Dzięki za komantarze :)

Falkhor:Co do szaroburości- to zależy kto na co i kiedy patrzy :)

wystrczy trochę słońca i wszystko napiera innych kolorów.

Darekkielb: mala głębia była zamierzona, co w makro jest zaletą.

Choć przyznaję w kilku mogła by być ciut większa.

Jeżyk: jestem amatorem, tak sobie troszke pstrykam.

A co do Twoich zdjęć - nie chce sie bardzo wymądrzać,

ale zamiast ogólnych kadrów robionych z balkonu pokaż jakiś detal,

skup się na jakimś obiekcie - np. gałęzi i sprobuj zbudować kadr.

Zima to bardzo ciekawy motywem do fotografowania :)

Guest Godzio   
Guest Godzio

Wydaje mi się, że zwykłą cyfrówką szkoda w ogóle robić czegokolwiek ambitniejszego, niżeli takie właśnie ogólne ujęcia, gdyż było by to kaleczenie znaczenia takiej bardziej profesjonalnej fotografii - sam się stosuję do tej zasady.

Jeżyk    43

Dzięki Gregor. W swoich zdjęciach uchwyciłeś to piękno co na co dzień jest nie dostrzegane. Spacerując po parku zupełnie tego nie dostrzegamy, cóż tam liście, wszędzie ich przecież pełno, a jednak mają swoj niepowtarzalny urok. Trzeba tylko umieć to piękno z nich wydobyć, czy raczej podkreślić, uchwycić. Wiele można się od Ciebie nauczyć.

Gregor    0

Godzio: to nie aparat robi zdjęcia ale człowiek.

Mistrzem Formuly 1 nie zostakie każdy kto wsiadzie do bolidu.

Podobnie jest ze zdjeciami. Trzeba ciagle próbować i próbować.