Jump to content
Sign in to follow this  
Falkhor

5.12.2010 Łańcut nocną porą zimową...

Recommended Posts

Falkhor    63

Kilka fotek, co prawda z komórki, ale jednak daję, szczególnie z myślą o tych, co w Mikołajki będą daleko od swojego miasta :P

 

DSC03304-391x400.jpg

 

DSC03306-500x375.jpg

 

DSC03307-500x375.jpg

 

DSC03308-500x375.jpg

 

DSC03310-500x375.jpg

 

DSC03312-500x375.jpg

 

Mam nadzieję, że mocne mrozy i śnieg wykorzystają także inni do ciekawych zdjęć :) Szczególnie takich wykonanych lepszym aparatem, niż komórkowym :)

 

Pozdrawiam B)

Artykuł pochodzi ze strony Lancut.org

Share this post


Link to post
Share on other sites
Falkhor    63

cygan1972 - Na tych fotkach nie miałem najmniejszej chęci promować miasta :) To była promocja miasta zasypanego śniegiem w nocy :D

 

Bake - Teraz sobie potoki płyną, ludzie są mega szczęśliwi z aut przejeżdżających po kałużach, te uśmiechy pełne radości... :D :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeżyk    43

Bardzo ładne zdjęcia:) Warto pospacerować wieczór po Łańcucie i pooglądać takie widoki. Niektóre miejsca rozpoznałem. Mało śniegu macie. My toniemy w zaspach i nadal pada:(

Share this post


Link to post
Share on other sites
darekielb    13

hehe widzę, że nie tylko ja robiłem zdjęcia na mieście :D

Wyprzedziłeś mnie :D

Fajne fotki

Ja swoje dodam w osobnym temacie, żeby nie mieszać wszystkiego ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
wmula    2

Jeżyk: wszystkie zdjęcia są z okolic plant/policji.

 

darekielb: wczoraj mnie przegonił śnieg. Jak wyszedłem było ładnie, za to później rozpoczęła się mała Syberia... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
darekielb    13

darekielb: wczoraj mnie przegonił śnieg. Jak wyszedłem było ładnie, za to później rozpoczęła się mała Syberia... :D

 

hehe a ja dopiero wieczorkiem byłem na zdjęciach :D

W okolicach 20-21

Śnieg trochę przeszkadzał, przy każdym zdjęciu musiałem trzymać dłoń nad obiektywem żeby nie mieć kropli na soczewce ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
wmula    2

Jeszcze kilka zdjęć. Dziś poszedłem również do hali sportowej i do parku (ale w parku nic ciekawego, tylko zamek, więc nie wrzucam):

 

pc270014small.th.jpg pc270018small.th.jpg pc270024small.th.jpg pc270030small.th.jpg

 

pc270035small.th.jpg pc270084small.th.jpg pc270087small.th.jpg pc270096small.th.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeżyk    43

Anioł to prawdziwe dzieło sztuki:) Też nie widziałem takiego :) Kurcze, co to ludzie nie zrobią. Nawet z aureolą (czy jakoś tak) nad głową. Piękne. Tu w moich stronach jest mniejszy wystrój i nie tak pomysłowy. Ale Podkarpacie to stara tradycja, a u mnie zlepek z najrozmaitszych stron dawnej Rzeczpospolitej

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeżyk    43

Anioł nie pokazuje się każdemu ;) ;)

Fotki przeciekawe :)

 

Falku, może masz jakieś znajomości w tych anielskich sferach ? Taka znajomośc może się przydać :aniol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Falkhor    63

Jeżyk - Kto wie, kto wie... ten wie, co się spotka ;)

 

Miłe, że zainstalowano takiego aniołka.

Share this post


Link to post
Share on other sites
waszak    15

Fajne zdjęcie wmula.

Swoją drogą te anioły na MOSiRze są na sprzedaż jakby ktoś nie wiedział ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Falkhor    63

Wmula - Super fota ;) Jakoś teraz to ta ulica fajniej wygląda, niż do tej pory... bo tak to ja ją ciągle oglądam z poziomu samej drogi ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×