Jump to content
Sign in to follow this  
Guest Bake

Szukam fajnego taniego aparatu. Polecicie coś?

Recommended Posts

Guest Bake   
Guest Bake

Witam

Dział fotografii na forum się rozwija, jest kilku userów którzy się znają na temacie.

Miałem canona a95 robił super zdjęcia, padła mi matryca, kupiłem canona a495 i za każdym razem jak przeglądam zdjęcia nim zrobione mam ochotę rzucić nim o ścianę i spłukać w toalecie.

Nie jestem zapaleńcem fotografii choć robienie zdjęć SPRAWIAŁO mi przyjemność - przy canonie a95, bawiłem się w menuale, kupiłem kilka książek o fotografii. Ale głównym moim hobby fotografia nie będzie.

Zastanawiam się co kupić, czy jakąś dobra cyfrówkę czy może jakąś tanią lustrzankę? Zależy mi na JAKOŚĆI zdjęć.

Fajnie by było jakbym mógł się pobawić.

Przy moim starym canonie mogłem ustawić sobie długość otwarcia migawki,przesłonę, czułość iso.

I generalnie tyle potrafię. Chciałbym żeby aparat miał możliwość takich ustawień, chciałbym też żeby miał dobrego automata.

Polecicie coś? najlepiej i cyfrówkę zwykłą i lustrzankę

Pozdrawiam

okura    4

A jaką sumę jesteś skłonny zapłacić? Osobiście odradzałbym kupowanie czegoś droższego niż 1000 zł, skoro zaraz może znowu paść aparat, a za półtorej roku i tak będzie 2 razy tańszy. Na swój kompakt wydałem około 500 zł, i jako amator jestem zadowolony. Oczywiście to nie to samo co lustrzanki za kilka tysięcy, ale ma trochę opcji.

Joy_ride    4

Mam SONY NEX-5 i jestem zadowolony 8) chociaż przyznam że przepłaciłem ;)

Może poszukaj SONY NEX-3 lub NEX-4, NEX-4 różni się tylko tym od NEX-5 że nie ma kręcenia filmów w HD a jest dużo tańszy.

marko    3

Witam, Bake.

Z chęcią mogę Ci doradzić i pomóc w wyborze aparatu, tylko musisz bardziej dokładnie sprecyzować jaki ma być to aparat (cena już jest to jest dużo), więcej podać informacji, do jakich celów na być używany chodzi mi tu o zdjęcia robione na imprezach, w domu, czy może raczej przyroda, podróże i takie tam ;-)))