Jump to content
Sign in to follow this  
grzenio

Wandale w Soninie

Recommended Posts

grzenio    0
Bardzo musiał komuś przeszkadzać aparat telefoniczny, zamontowany w półkabinie na budynku GOK w Soninie do publicznego użytku, ponieważ inaczej nie można wyjaśnić, dlaczego urządzenie wraz z osłoną zostało wyrwane z mocowań i zabrane. Żadnej korzyści z tego złodziej-wandal nie odniesie, natomiast straty, oprócz wymiernych, ponieważ wartość skradzionego mienia to prawie 4 000 zł., są niepoliczalne, gdyż publiczny aparat służył wszystkim, także do wzywania pomocy.

KW Policji Rzeszów

 

Chyba ktoś ma dziwne hobby. Kolekcjonuje nieprzydatne rzeczy :560:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Falkhor    63

grzenio, Hmmmm... z moich 'danych' wnika, że jeżeli ktoś kradnie taki aparat telefoniczny, to ma 3 powody (jeden z nich, dwa na raz albo wszystkie na raz :P)

1. Chce mieć takei coś w domu, żeby się pochwalić, że jest orginalny ziom :P

2. Chce mieć takie coś, bo naściągał sobei z neta poradników o dzwonieniu za darmo i teraz chce się nauczyć na żywca.

3. Chciał zaszkodzić telekomunikacji, bo np. naliczyła mu za duży rachunek albo przysłała mu bilingi z wydzwaniania na 0-700 do domu, ku zaskoczeniu rodziców :D

 

Tak czy inaczej - dziwne. Bo przecież każdy mógł sobie z niego dzwonić. Wandalizm powinien być wyładowywany na kopaniu rowów, albo wycinaniu krzaków :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
tmsiwy    0
Bardzo musiał komuś przeszkadzać aparat telefoniczny, zamontowany w półkabinie na budynku GOK w Soninie do publicznego użytku, ponieważ inaczej nie można wyjaśnić, dlaczego urządzenie wraz z osłoną zostało wyrwane z mocowań i zabrane. Żadnej korzyści z tego złodziej-wandal nie odniesie, natomiast straty, oprócz wymiernych, ponieważ wartość skradzionego mienia to prawie 4 000 zł., są niepoliczalne, gdyż publiczny aparat służył wszystkim, także do wzywania pomocy.

KW Policji Rzeszów

 

Chyba ktoś ma dziwne hobby. Kolekcjonuje nieprzydatne rzeczy :560:

 

W Soninie nie ma wogóle wandalizmu. Pewno ten automat zwiało z tamtąd ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Ahab   
Guest Ahab

Nawet jezeli będzie chciał sobie rozkręcić i zobaczyc jak działa taki aparat w domu, po podłączeniu do lini, tp znajdzie jego adres ;) Były juz takie przypadki.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Falkhor    63

Ahab,

Nawet jezeli będzie chciał sobie rozkręcić i zobaczyc jak działa taki aparat w domu, po podłączeniu do lini, tp znajdzie jego adres

A co, jesli wandal wybierze numer Błękitnej Linii? :( PRzecież złapanie go będzie co najmniej nieetyczne ;):)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Teddy_85    0

W Soninie nie ma wogóle wandalizmu. Pewno ten automat zwiało z tamtąd :P

 

Właśnie - a jak nie wiatr - to musielibyć jacyś importowani wandale! :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
tmsiwy    0

W Soninie nie ma wogóle wandalizmu. Pewno ten automat zwiało z tamtąd :P

 

Właśnie - a jak nie wiatr - to musielibyć jacyś importowani wandale! :)

 

No a nam tylko renome psują niech u siebie automaty zdzieraja :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
michal21    2

nie znam motywu 'zbrodni" ale przypuszczam prawdopodobną wersje wydarzenia

człowiek ten pił alkohol na stadionie w Soninie ( wszak to nie nowość -miejsce publiczne? a skad! ) po czym udał sie w strone GOKu i ostatkami sił wyrwał sprzęt

chyba nikt ZDROWY (- czytaj trzeżwy ) by tego nie zrobił ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Falkhor    63

Dubi, Cóż za pokaz dedukcji :P Może pomyślisz w przyszłości nad jakims kursem detektywistycznym albo coś w tę stronę? :D Niezła znajomość otoczenia, ludzi i warunków... :)

 

Cóż... za Tp jakoś nie szaleję, ale niszczenie mienia i to jeszcze pożytku publicznego? Echhhh... Może jemu kiedyś ktoś zwinie komórę albo np. dwa koła od samochodu... :562:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cerberion    0

hihihih Dubi ma pewnie teraz cos w piwnicy buahahaa :P sobei grzebie w tajemnicznym niebieskim pudelku i planuje jak tu zrobic zlot akarte z niewygasajacym kredytem hihihihihi :P :P :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Falkhor    63

Ja bym tam nikogo nie oskarżał :P Zawsze przecież policja może siedzieć na naszym forum i wyszukiwac potencjalnych winowajców aktów zła i przemocy w naszej okolicy :P Heh, a tak na powazniej - ostatnio jechałem sobie nei w stronę Soniny, ale na Leżajsk i widziałem nowiutkie przystanki zdewastowane spreyami. Płakać się chce, jak człowiek widzi taki debilizm.

Share this post


Link to post
Share on other sites
michal21    2

bardzo smieszne .... haha ;]

kocham ten kraj i nawet kazdy znak drogowy czy budka telefoniczna - budzi we mnie szacunek :]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gall    0

CZemu tak naskakujecie na człowieka który zabrał telefon? Napewno miał jakieś wazne powody aby go wyrwać z ziemi. Pomyślcie ile ten biedak się namęczył aby go z wyrwać i przeniesć w nieznanym kierunku. Ile on musiał mieć w sobie wewnetrznej i fizycznej siły, samozaparcia, determinacji!!! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
tmsiwy    0
CZemu tak naskakujecie na człowieka który zabrał telefon? Napewno miał jakieś wazne powody aby go wyrwać z ziemi. Pomyślcie ile ten biedak się namęczył aby go z wyrwać i przeniesć w nieznanym kierunku. Ile on musiał mieć w sobie wewnetrznej i fizycznej siły, samozaparcia, determinacji!!! :)

 

Automat był na scianie :P a pewno ich było kilku :):P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Falkhor    63

Hmmmm... tak sobie czytam i jeszcze chwila i okaże się, ze owy automat był siedliskiem zła i nieprawości i po prostu musiał zostać zniszczony przez smiałka, którego okolica teraz sowicie zwymyśla zamiast mu pomniki stawiać...?

Share this post


Link to post
Share on other sites
tmsiwy    0
Hmmmm... tak sobie czytam i jeszcze chwila i okaże się, ze owy automat był siedliskiem zła i nieprawości i po prostu musiał zostać zniszczony przez smiałka, którego okolica teraz sowicie zwymyśla zamiast mu pomniki stawiać...?

 

Hehehe no kto wie kto wie mozliwe :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Megg    9

Hehe... może może :) tylko głęboko zastanawia mnie na co i po co komuś ten automat... może to byli jacyś współcześni artyści i chcieli mieć przedmiot do pozowania :P nie no... ale nieźle... ktoś się odarł jak głupi taczej bez ważnego powodu i jeszcze na szkodę. Chyba że ktoś uznał, że ten automat powinien być gdzieś indziej :)

Ale to dziwne....

W ogóle co sie dzieje... ledwo coś wyremontują to zaraz gówniarze wybazgrzą!! :)

Co nowy przystanek to już wyciaptany... na murach... itp. to jest straszne. Mnie to przeraża i normalnie dla mnie tacy ludzie niewiele znaczą!! tylko jakieś mendy społeczne.

Chodzi mi tu oczywiście niszczenie mienia jako akt wandalizmu, bo np. w niektórych szkołach na wyznaczonych murach, albo w szkołach muzycznych przeznacza się jedną ścianę na jakieś fajne grafiti. Ale z tym wandalizmem to niektórym bije na łeb. Niech turlają wąfla!! :) i siebie... edno wielkie G... ehh....

Share this post


Link to post
Share on other sites
tmsiwy    0
Hehe... może może :) tylko głęboko zastanawia mnie na co i po co komuś ten automat... może to byli jacyś współcześni artyści i chcieli mieć przedmiot do pozowania :D nie no... ale nieźle... ktoś się odarł jak głupi taczej bez ważnego powodu i jeszcze na szkodę. Chyba że ktoś uznał, że ten automat powinien być gdzieś indziej :D

Ale to dziwne....

W ogóle co sie dzieje... ledwo coś wyremontują to zaraz gówniarze wybazgrzą!! :)

Co nowy przystanek to już wyciaptany... na murach... itp. to jest straszne. Mnie to przeraża i normalnie dla mnie tacy ludzie niewiele znaczą!! tylko jakieś mendy społeczne.

Chodzi mi tu oczywiście niszczenie mienia jako akt wandalizmu, bo np. w niektórych szkołach na wyznaczonych murach, albo w szkołach muzycznych przeznacza się jedną ścianę na jakieś fajne grafiti. Ale z tym wandalizmem to niektórym bije na łeb. Niech turlają wąfla!! :D i siebie... edno wielkie G... ehh....

 

MAsz racje jesli chodzi o wybazgranie albo wyciapanie. Ale jesli jest cos nawet ladnego w miejscu nawet do tego nie przeznaczonym to moim zdaniem powinno zostać zeby moglo upiekszac szary mur :D

Pragnę podkreslic ze wszystkie zdjecia ktore, dodalem (oprocz papierza) sa z tego samego budynku co "zginą" automat telefoniczny :D

 

[ Dodano: 2007-03-10, 16:23 ]

Kurcze to ostatnie zdjecie co jest nie wiem czemu jest czarne całe :546: :550: ale kliknijcie na nie i powinno sie pojawić.

 

A i jeszcze jedno z tego co widziałem to założyli nowy automat i to juz chwile temu jak mi sie uda i bede pamietał to telefonem pstrykne foto i zamieszcze tu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Ahab   
Guest Ahab

To z papieżem naprawde fajne. Szkoda, że 99% grafitti to nie takie ładne obrazki..

 

papiez1.jpg

papiez.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
tmsiwy    0
To z papieżem naprawde fajne. Szkoda, że 99% grafitti to nie takie ładne obrazki..

/ciach.../

 

Tam obok papieża za rokiem był Lepper hehehe w swoim wypasionym krawacie :D

 

[ Dodano: 2007-03-10, 21:20 ]

ups ale ortografa strzeliłem ;/

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Street Fighter   
Guest Street Fighter

wszedzie sa i trudno ich sie pozbyc ale czsem ich lubie :570:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Falkhor    63

ja też, zwłaszcza, gdy są w miejscach do teo się nadających oraz gdy mają jakąś treść, a nie tylko hasełka smarków i wyrostków... Te przykłady z papieżem są na rpawdę wyjątkowe i mimo, ze sam nie mam takich talentów - to w wielu miejscach łańcuta widziałbym takie malunki. To znacyz malubki tego typu. W sumie ciekawy pomysł, aby moze kiedyś takie coś pojawiło się w Łańcucie?

 

No ale trochę offtop się zrobił :( :( Bo to, co widzimy na fotkach powyżej, to już chyba nie jest wandalizm ale cos, co bardzo chętnie byśmy mieli zamiast wandalizmu :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
tmsiwy    0
ja też, zwłaszcza, gdy są w miejscach do teo się nadających oraz gdy mają jakąś treść, a nie tylko hasełka smarków i wyrostków... Te przykłady z papieżem są na rpawdę wyjątkowe i mimo, ze sam nie mam takich talentów - to w wielu miejscach łańcuta widziałbym takie malunki. To znacyz malubki tego typu. W sumie ciekawy pomysł, aby moze kiedyś takie coś pojawiło się w Łańcucie?

 

No ale trochę offtop się zrobił :):D Bo to, co widzimy na fotkach powyżej, to już chyba nie jest wandalizm ale cos, co bardzo chętnie byśmy mieli zamiast wandalizmu :)

 

No tak pasowało by w łancucie fajnie by wyglądało takie coś w niektórych miejscach.

Ale niestety nasza wspaniała lokalna władza pewno nigdy sie na to nie zgodzi :-(

 

Troszke sie zrobił ten off ale jak bede w poblizu to zdobie zdjecie automatu nowego i lsniącego :P (anty wandalizmu:P)

 

[ Dodano: 2007-03-15, 19:10 ]

ja też, zwłaszcza, gdy są w miejscach do teo się nadających oraz gdy mają jakąś treść, a nie tylko hasełka smarków i wyrostków... Te przykłady z papieżem są na rpawdę wyjątkowe i mimo, ze sam nie mam takich talentów - to w wielu miejscach łańcuta widziałbym takie malunki. To znacyz malubki tego typu. W sumie ciekawy pomysł, aby moze kiedyś takie coś pojawiło się w Łańcucie?

 

Oki mam to zdjecie :P

 

[ Dodano: 2007-03-15, 19:16 ]

znowu zdjecie jest czarne ale jak klikniecie na nie to sie pojawi normalnie :)

zwroccie uwage na cąłą sciane wybazgraną :D

 

[ Dodano: 2007-03-15, 19:17 ]

moze wywalili ten automat bo nie było juz miejsca na bazgroły:P a on wiele przezył był, przypalany, kopany, oblewany i kilka innych rzeczy jeszcze :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×