Jump to content
Sign in to follow this  
Guest Bake

Sieci radiowe w łańcucie i okolicach

Recommended Posts

Guest Bake   
Guest Bake

Witam!

 

Zamierzam podpiac dziewczynie neta radiowego. Jakie macie doswiadczenia z okolicznymi dostawcami. Ja mam w MTV i chodzi w miare. Jak jest u Was?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Qmar    0

Spoko nie polecam kumpel mial i odrazu zrezygnowal mimo ze do odbiornika mial linie prosta i nic nie zaslanialo (odleglosc tez nie byla duza) a neta mial h****ego (inaczej tego nie da sie nazwac) wymienil antene na silniejsza i to samo - gadal z dostawca co go zapewnial ze jest podlaczony sam a jak sprawdzil to byly inne kompy w sieci - oszusci i sie nie oplaca - no chyba ze nie ma innego wyjsca

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Bake   
Guest Bake

a dlaczego tutaj nie można? Mysle ze konstruktywna krytyka nie zaszkodzila by, w koncu wszyscy userzy takich sieci placa abonament, a gdy sie placi - wymaga sie :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Prot    0

W JAP-ie miał mój kumpel i mimo bliskiej odległości od nadajnika nie był zbyt zadowolony i zmienił... no ale on wymagający jest :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
siss    0

Odświeżam temat.

 

Kto wie coś o firmach, które podłączają internet radiowy w Soninie? Wiem, że robi to firma JAP z Łańcuta, ale są jakieś inne? Podajcie jakieś namiary.

Share this post


Link to post
Share on other sites
levi    0

z tego co wiem to firma Victor z łańcuta...tj w kineskopku za supersamem...ale pewny nie jestem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Bake   
Guest Bake

siss, firma SIEĆ dawniej z MTV... ale powiem tak.. nie pchaj sie w sieci radiowe... ja miałem 2 lata.... teraz mam neostrade płące 20 zł więcej na miesiąc (ale nie płaciłem za żaden sprzęt itp)ale internet mi CHODZI ŚWIETNIE! Jak miałem radiówke więcej wydawałem na telefony do adminów bo tak strasznie się internet mulił ze masakra... Kolega dalej ma radiówke - i w dalszym ciągu np wirtualna polska potrafi otwierać się 5 minut.

 

 

RADIÓWKOM MÓWIMY STANOWCZE NIE!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Popieram przedmówcę. Również miałem radiówkę z SIECI (dawniej MTV). Ogólne wrażenie - kiepskie. Internet hulał aż miło, albo wcale. A jak to mówią - kropla przelała czarę goryczy - płacąc za pasmo 512 prędkości mojego Internetu potrafiły dojść do 56 :/ Blueconnect na laptopie działał lepiej. Efekt - kupno Neostrady. Pomimo, że nie chcę mieć nic wspólnego z TPSA to jednak opłacało się zainwestować w nią.

 

Także mimo wszystko jeżeli się da to polecam podpiąć Neostradę.

Share this post


Link to post
Share on other sites
siss    0
Także mimo wszystko jeżeli się da to polecam podpiąć Neostradę.

Tak, zwłaszcza, że właśnie podnieśli opłaty abonamentowe X

Share this post


Link to post
Share on other sites
maciej    32

Ktoś korzysta z sieci wifi sk-lancut oraz ab-net ?

Jak chodzą te sieci ? i czy jest jakieś biuro obsługi w Łańcucie ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Falkhor    63

Maciej - Ja korzystam z ABNETu już sporo czasu. Korzystam z nadajnika na elektrociepłowni, generalnie brak problemów. Biura obsługi chyba nie ma (kiedyś było blisko dworca PKS), teraz siedziba firmy to Zaczernie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Godzio   
Guest Godzio

SK-Łańcut to twór, którego nie poleciłybm najgorszemu wrogowi.

Maćku omijaj z daleka, męczyłem się z tym przez ok. 2 lata, po czym zmieniłem dostawcę i od tamtej pory zapomniałem, ze internet może nie działać. W SK-Łańcut admin to.. człowiek, który po otrzymaniu telefonu z informacją o tym, że coś tam nie działa a pingi do wszystkiego, nawet bramy sieciowej (po kablu!) wynosiły ponad 300ms odpowiada, że TAK MA BYĆ. Śmiech na sali, nie potrafię opisać jaka żałosna jest jakość jego '''usług''' ... ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites
waszak    15
Ktoś korzysta z sieci wifi sk-lancut

Ja korzystam z sk-lancut i nie polecam.

Wcześniej nie mogłem złego słowa powiedzieć ale z czasem doszło dużo nowych użytkowników i sieć w godzinach popołudniowych i wieczornych po prostu zamula. I to bardzo. Rozłącza itp strony niemiłosiernie długo się ładują. Poza tymi godzinami szczytu jest ok. Szczególnie prędkość uploadu w stosunku do szybkości downloadu jest interesująca.

Ale ze względu na uciążliwość korzystania z sieci przez jakby nie było większość dnia - minus.

Nie wiem jak w innych okolicach. Może to tylko tak muli tym korzystającym z nadajnika przy ulicy zielonej...

Tak na marginesie to już ostatnie dni z tą siecią bo się przeprowadzam i zakładam inny internet z czego się cieszę bo już wystarczająco dużo irytacji sk-lancut u mnie wywołało.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×