Jump to content
Sign in to follow this  
iwcia

W torebce zawsze mam...?

Recommended Posts

iwcia    2

Chyba kazda kobieta posiada lub posiadala torebke ;) a w niej...bardzo potrzebne damskie rzeczy :) gdyby tak wysypac z niej wszystko to co by sie znalazlo?

Co wedlug Was drogie Panie obowiazkowo musi znalesc sie w waszej torebce? bez czego nie wyobrazacie sobie wyjscia z domu?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zuziaaa    0

obowiazkowo góra smieci, jak to moj Facet mowi :P

przede wszystkim notes, długopis, mazaki, portmonetka i smarkatki ;)

potem masa kart bibliotecznych i bilet miesieczny i legitka :)

potem mp3, bateria do mp3 :) podpaska, tabletki, drobne, kartki/karteczki jakis cukierek/lizak,

to chyba tyle, jak sobie cos przypomne to dopisze :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
terelka    1

Moja torebka jest mała ale za to pakowna :) zmiesciłam nawet w niej ksiązke do ekonomii :) Na codzien obowiązkowo mam a w niej --> portfel, legitymacje wraz z biletem miesięcznym, klucze, długopis, zeszyt na zajęcia, kserówki ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
iwcia    2

Ponoc kobiete mozna poznac po zawartosci torebki ;) hehe

u mnie smieci tez sie znajda :) szczegolnie zuzyte jednorazowe bilety mpk :P

pozatym:

blyszczyk,

legitka,

bilet miesieczny,

komorka,

dlugopis,

zeszyt (jak na uczelnie)

 

wiecej rzeczy nie pamietam :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Padlinka    0

hehe moja torebka wyglada jak worek na kartofle :)

wiec jest w niej wszytko :) smieci , długopis , telefon , kasa , wkładka z przed 3 lat :) nigdy nic nie moge znalesc ale ja lubie :hihi:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Megg    9

hehe.... ja mam zawsze błyszczyk jakiś, lusterko, czasem kasa i telefon co tam jeszcze.... chusteczki higieniczne... coś słodkiego :D a! jeszcze legitymacja (jakby co) :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Demonesssa    0

u mei w torebko-plecaku jest zazwyczaj pomadka do ust lusterko scyzoryk gaz na psy grzebien portfel notesikczasem player mp3 i troche smieci albo tez jakies drobniaki sie placza o i jeszcze mietusy :) :lol-sweat:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Padlinka    0

Demonesssa,

scyzoryk gaz na psy
eee wolalabym do niej nie zagladac hihi , a szczerze mowic obydwie przydatne rzeczy , sama ich nie nosze

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gothka =)    0

Niech pomyślę... Dokumenty, em-karta, karta biblioteczna, legitymacja, klucz, portfel, cień do powiek, kredka, pomadka, nożyczki, długopisy, papier kartki lub cały zeszyt, chusteczki, zdarza się jakaś książka, podpaska, tabletki, pojedyncze torebki herbaty miętowej... Lubię mieć wszystko co niezbędne pod ręką. :lol-sweat:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Padlinka    0

marcelka ja posiadam taka ostatnio zmiescilam w niej spodnie , pudełko z butami , 2 koszulki , kurtke i 3 zeszyty :hihi: i do tego porfel i telefon i wierz mito nie jest dobra sprawa taka duza torebka mimo ze upchniesz w niej wszytsko tio potem ciezko jest cokolwiek zalesc i jest ciezka :D ale mam do niej sentyment

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gothka =)    0

:hihi: Najlepiej ze dwie :D Nio a tak na serio, to już chyba wyglądałabym jak juczne zwierzę :lmao: Kobieta jest kobietą i torebka to jej podstawowe wyposażenie - po prostu musi ją mieć =D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Megg    9
marcelka ja posiadam taka ostatnio zmiescilam w niej spodnie , pudełko z butami , 2 koszulki , kurtke i 3 zeszyty :hihi: i do tego porfel i telefon i wierz mito nie jest dobra sprawa taka duza torebka mimo ze upchniesz w niej wszytsko tio potem ciezko jest cokolwiek zalesc i jest ciezka :D ale mam do niej sentyment

 

 

o lol :D Nieźle, ja jak co to biorę od razu plecak. Zawsze się wtedy zmieści woda, miejsce na ewentualne zakupy.... :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
SunShine    0

heeeh okimaxim jest mistrzem :P ona w piórniku kiedyś miała wszystko :) nawet śróbokręt. Mi wystarczy telefon portfel a w nim wszelkie dokumenty :) No i chusteczki których zapominam często.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zuziaaa    0
marcelka ja posiadam taka ostatnio zmiescilam w niej spodnie , pudełko z butami , 2 koszulki , kurtke i 3 zeszyty :hihi: i do tego porfel i telefon i wierz mito nie jest dobra sprawa taka duza torebka mimo ze upchniesz w niej wszytsko tio potem ciezko jest cokolwiek zalesc i jest ciezka :) ale mam do niej sentyment

 

Padlinka, daj zdjecie tej torebki :P jestem ciekawa jaka jest duza :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gothka =)    0

SunShine, napisała:

heeeh okimaxim jest mistrzem :D ona w piórniku kiedyś miała wszystko :D nawet śróbokręt.

 

Przyznaję, że mi czasem też zdarzy się mieć przy sobie coś nietypowego. Niedawno był to wieszak do przymocowania do obrazu, czasem pistolet [taki na prąd do rozgrzewania kleju]. xD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×