Jump to content
Sign in to follow this  
iwcia

Jak oni spiewaja?

Recommended Posts

iwcia    2

Skoro mamy juz topic o Tancu z gwiazdami :o to moze warto napisac cos o konkurencyjnym programie Polsatu - Jak oni spiewaja?

 

Jakie sa Wasze typy?

Jak podobaja sie Wam prowadzacy programu - Krzystof Ibisz i Katarzyna Cichopek?

Kto wygra, kto odpadnie?

Kto wedlug Was przez pomylke znalazl sie w tym programie?

A moze pomylka jest caly ten program?

Co myslicie o Edycie Gorniak jako oceniajacej w Jury?

 

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites
levi    0

iwcia,

Jak podobaja sie Wam prowadzacy programu - Krzystof Ibisz i Katarzyna Cichopek?

nom na kasię złego słowa nie powiem...ale pan ibisz :?: :!: heh z przyczyn obiektywnych mi się nie podoba :hihi:

Kto wygra, kto odpadnie?

wydaje mi się, że wygra agnieszka włodarczyk, albo natasza urbańska :hihi: bo obie naprawdę super śpiewają :sweet:

Co myslicie o Edycie Gorniak jako oceniajacej w Jury?

co prawda może jest surowa, ale ja do niej nic nie mam :hihi: jakoś mi nie przeszkadza :hihi:

Share this post


Link to post
Share on other sites
terelka    1

hmm jeszcze ani razu nie pooglądałam do końca tego programu :o Niewiem dlaczego, ale nie przyciąga mojej uwagi :D Tylko od czasu do czasu zerkam :) Widziałam tylko, że występuje tam Artur z m jak miłość :) i filmowa żona ferdka kiepskiego :D ale ona już chyba odpadła, bo z tego co widziałam to pare razy była nominowana do odpadnięcia.

Share this post


Link to post
Share on other sites
iwcia    2
filmowa żona ferdka kiepskiego :D ale ona już chyba odpadła, bo z tego co widziałam to pare razy była nominowana do odpadnięcia.

 

Nie odpadla :o zostala w programie :) a odpadla w dzisiejszym programie Malgorzata Ostrowska- Krolikowska.

 

Niewiem dlaczego, ale nie przyciąga mojej uwagi

 

Hehe ja wiem dlaczego nie przyciaga twojej uwagi :D moja zato przyciaga co sobote wieczorem :)

Moje faworytki: Natasza Urbanska, Agnieszka Włodarczyk, jak dla mnie obie moga wygra, obie sa na swietnym i wysokim poziomie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
terelka    1
Nie odpadla :o zostala w programie :)

 

Ale ona chyba była z parę razy nominowana :D Trzyma się kobita :)

 

A jacy tam faceci występuja? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
levi    0

iwcia,

obie moga wygra, obie sa na swietnym i wysokim poziomie.

na początq wydawało mi się, że natasza śpiewa lepiej, ale ostatnie 2 programy to był popis agnieszki włodarczyk xD i za nią 3mam kciuki :!: :sweet:

Share this post


Link to post
Share on other sites
iwcia    2
A jacy tam faceci występuja?

 

No bardzo fajni :D

 

Marek Siudym (poseł Złotopolsk)

Łukasz Płoszajski (Artur -aktor Pierwszej miłosci)

Andrzej Nejman (Waldek ze Złotopolskich)

Robert Moskwa (Artur - M jak milosc)

Kazimierz Matuszczak (Proboszcz - plebania)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Megg    9

Hehe.... dziś wydaje mi się - jak oglądałam - że tylko siudymowi nie poszło, i Sztuce i... Nejmanowi. Tak to ok :D baaaardzo ok :D Mi się podobało.

Share this post


Link to post
Share on other sites
iwcia    2

Dzisiaj powiem szczerze raczej nikt nie wywarl na mnie piorunujacego wrazenia :D ale podobala mi sie Agnieszka Wlodarczyk, no a jakos mniej Natasza Urbanska.

 

Podobalo mi sie tez wykonanie piosenki "Jej portret" przez Kazimierza Matuszczaka :D serce i emocje jakie wlozyl w jej zaspiewanie byly przezemnie naprawde mile odebrane :D

Ogolenie fajny program.

Za Edyta Gorniak i jej komentarzami wogole nie przepadam... :/ jakos nie zbyt ja lubie, uwazam ze troche za bardzo ma glowe ponad innymi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
siss    0

Niezbyt mi się podoba ten program. Zdarza mi się parę minut go obejrzeć, ale nie jestem fanką ani Ibisza, ani Cichopek, a tym bardziej Górniak (co to zgrywa jurora z amerykańskiego idola). No i niektóre występy są tak żałosne...

Po prostu program nie przypadł mi do gustu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Falkhor    63

siss, wg mnie pani Górniak robi wielki zaszczyt tym tylko, ze wogóle w tym programie oddycha... nie rpzepadam za nią jako osobą, bo jako artystka popełniła kilka fajnych piosenek.

 

Ibisz jak dla mnie to teleturnieje, a Cichoepk - serial. A jako prowadzący - to tak sobie... chociaż z ich dwojga lepiej oceniam Ibisza ;) Sam program - jest OK. Można go posłuchać. Bo przecież z reguły lecą same szlagiery i jedyne, o co można prosić - żeby zaśpiewał to ktoś przynajmniej znośnie ;) ;)

 

Ale i tak wolę 'jaka to melodia' :sweet:

Share this post


Link to post
Share on other sites
iwcia    2

Ciekawe kto jutro odpadnie :P

Marek Siudym? czy Łukasz Płoszajski?

Ja bym chciala zeby zostal Marek Diudym, ma dosyc fajny glos i nawet nie falszuje tak tragicznie :D

Łukasz jest sympatyczny ale zdolnosci i talentu ma mniej.

A wy kogo obstawiacie?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Falkhor    63

Hmmmm... jak dla mnie mógłby pan Siudym już odpaść... Nie wiem jak innym, ale wydaje mi się, że jurorzy traktują go trochę... delikatnie... :nerd:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Qmar    0

Ten program jest tak samo głupi jak taniec z gwiazdami i jak lato z radiem... :P nie lubie takiego typu programow - robione pod publiczke .. podobne do idola i bigbradera

Share this post


Link to post
Share on other sites
Falkhor    63

Qmar, Eee tam. Szczerze to akurat lubie posłuchać nawet jak ktoś śpiewa, niż jak... tylko tańczy. Oczywiście TYLko to tylko moja ocena jako totalnego amatora :P Ale wolę słuchać ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
iwcia    2
Szczerze to akurat lubie posłuchać nawet jak ktoś śpiewa, niż jak... tylko tańczy. Oczywiście TYLko to tylko moja ocena jako totalnego amatora :) Ale wolę słuchać

 

Ja tez :) i lubie oceniac po swojemu wedlug moim kryteriow :D

fajna sprawa, w sumie fakt ze program zrobiomy pod publike i na poczatku bylam troche wkurzona ze cos takiego powstalo... poniewaz jest masa ludzie ktorzy sa po studiach muzycznych, spiewaja maja swoje zespoly itp i wiadomo jak trudno jest samemu cos osiagnac, a juz wogole nagrac porzadna plyte i sie wypromowac.

A tutaj wzieli do programu znanych juz aktorow, wiekszosc z nich nie ma pojecia o spiewaniu ani muzyce, i ten ktory wygra nagra plyte! Troche dla mnie to smieszne... no ale coz jak juz taki program powstal, to ogladam z zamilowaniem i zainteresowaniem :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
lukascompl    0

Co za kiczowaty program- dlaczego- jest to odpowiedź Polsatu na TVN-owski taniec z gwiazdami, naładowany wyjcami z warszawskiego świata seriali, gdzie i tak wiadomo z góry kto wygra- taka N.Urbańska- to nie tylko zawodowa aktorka, piosenkarka ale i śpiewaczka- Teatr BUFFO, i to ona jest faworytką - oczywiście i wsród innych aktorów można odszukać piękne głosy- Włodarczyk, Siudym- ale całościowa formuła programu jest do kitu- nawet prowadzący- Ibisz do wszystkiego i Cichopek która błyszczy jak wielka gwiazda na fali popularności- ona zresztą najbardziej mi nie pasuje- a co do jury- tylko Zapendowska jest wiarygodną oceniającą, Górniakowa robi z siebie wielką gwiazdę, nie wiem jak można robić takie denne produkcje i puszczać je w sobotnie wieczory- straszyć mozna w nocy- wyjcowaniem na ekranie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
iwcia    2

Marek Siudym odpadl no niestety troche szkoda, bardzo niepodoba mi sie Edyta Herbus, wogole pomyslila programy... o niej mozna powiedziec ze wyje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Falkhor    63

iwcia, No WOW... To ta Herbuś jeszcze tam się trzyma? Posłuchałem jej wystepu w necie i nie można powiedziec, żebym był rozczarowany, tylko całkowici przekonany, że to dziewczę... umie tańcować, ale śpiewać... :lol-sweat:

Share this post


Link to post
Share on other sites
iwcia    2
WOW... To ta Herbuś jeszcze tam się trzyma? Posłuchałem jej wystepu w necie i nie można powiedziec, żebym był rozczarowany, tylko całkowici przekonany, że to dziewczę... umie tańcować, ale śpiewać...

 

Niestety sie trzyma :/odpadli niestety duzo lepsi od niej :) ale coz mam nadzieje ze Edytka Herbus dlugo w tym programie nie pospiewa, bo naprawde kobieta glosu niestety nie ma...

Share this post


Link to post
Share on other sites
iwcia    2
Kto odpadł w ostatnim odcinku?

 

Niestety Andrzej Nejman :/ a Edyta Herbus, ktora kompletnie spiewac nie umie zostala! Skandal normlanie :/ na dodatek nie zostala tez nominowana do odpadki, niewiem jak ludzie glosuja...

W nastepnym programie odpadnie albo Łukasz Płoszański albo Marzena Sztuka.

Kogo typujecie?

Share this post


Link to post
Share on other sites
terelka    1
Niestety Andrzej Nejman :/ a Edyta Herbus, ktora kompletnie spiewac nie umie zostala! Skandal normlanie :/ na dodatek nie zostala tez nominowana do odpadki, niewiem jak ludzie glosuja...

 

Pewnie ją publiczność lubi ;)

 

W nastepnym programie odpadnie albo Łukasz Płoszański albo Marzena Sztuka.

Kogo typujecie?

 

Marzena Sztuka :P (ps to ta z Kiepskich? ;) )

Share this post


Link to post
Share on other sites
iwcia    2
Marzena Sztuka :P (ps to ta z Kiepskich? ;) )

 

tak ;) a ja jestem zeby odpadl Łukasz Płoszanski bo spiewa gorzej od Sztuki :P w takim programie powinno sie oceniac pod wzgledem spiewania a nie pieknosci czy jeszcze innych atutow. No ale coz polska publicznosc... polowa jest glucha :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
terelka    1
No ale coz polska publicznosc... polowa jest glucha ;)

 

jakaś aluzja ;):P hehe

 

Ja sie nie znam na śpiewaniu, dlatego oceniam po sympatii :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×