Jump to content
Sign in to follow this  
Totti

Mafia z Rakszawy !!!

Recommended Posts

Kiwi    0

Nie wiem dokladnie o kogo chodzi w tym artykule, ale moze to Ci co kiedys na festynie w Rakszawie przyczepiali sie do moich kolegow. Np. dlatego ze jeden ze znajomych byl podobny do kolesia ktorego nie lubia - wystarczajacy powod no nie (?!).

Zapytalam sie po co to robia, a oni "ze tak lubia i ze beda bili innych bo TAK (!!!)". Nawiasem dodam ze wszyscy (ok. 5-10 osob - raz mniej raz wiecej w zaleznosci od imprezy), albo prawie wszyscy oni byli wtedy w gimnazjum, a najmlodszy nawet w podstawowce, ale czul sie silny bo mial kolo siebie starszych braci. I to on najbardziej sie rzucal do innych. Cwaniaczki...

 

Ale nie mozna mowic ze wszyscy z Rakszawy sa tacy. Tamci to tylko wyjatki. Znam z tej miejscowosci wiele osob i oni sa w porzadku. A uogolniac nie mozna.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Falkhor    63

Kiwi, uogólniać na pewno nie, w końcu ja też napisałem, ze w łańcucie to takich nie brakuje... Szkoda, że takim grupom nie wystarczy tylko to, że są i są same dla siebie. Dlatego cieszą mnie takie akcje policji - oby zawsze, gdy będzie trzeba i zawsze w porę.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ekolog    0

No uogólniac nie można ,ale prawda jest taka ,że wskaznik przestepczości jest największy w tej wsi-biorąc pod uwage inne miejscowości powiatu Łańcuckiego.

Rakszawa staje sie bogatą wsią-ludziom w czambo pije i woda sodowa do głowy uderza.

Share this post


Link to post
Share on other sites
SunShine    0

A czy to ważne kto to, ważne że złapani :D taaa ale bogata jestem łohoho zaraz mi sie w d... poprzewraca :D poprostu cywylizowana w miare wieś a nie zabita dechami dziura (przynajmniej bliżej centrum) :rotfl: Ja nie mam pojęcia kto to jest... Ale znam wielu podejrzanych typów... Ci 'mafiozi' są z bogatych rodzin czy z tych bardziej biednych i patologicznych?

Share this post


Link to post
Share on other sites
psycho66    0

są z bogatych:)) kasy mają w ch** że się tak wyrażę!!!! tylko wiecie.. jak sie ma wszystko to trzeba cos z tym zrobic;// :D:D XP

 

 

 

________________

Edited by Falk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Falkhor    63

Heh, no cóż... Mało kiedy tak na prawdę takie grupy powstają z samej biedoty i patologii. Chłopaki sie nudzili, chcieli trochę rozrywki i z racji kasiastej rodzinki - nie musieli drżeć o jutro...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Totti    0

41 – letni mężczyzna zaatakował wczoraj wieczorem siekierą swojego ojca. Poraniony mężczyzna przebywa w szpitalu, napastnik trzeźwieje w rzeszowskim areszcie.

 

 

Już zmierzchało, kiedy do leżącego w łóżku 66 – letniego mężczyzny podszedł syn uzbrojony w siekierę i zaczął uderzać nią ojca. Po kilku ciosach napadniętemu udało się wyrwać siekierę z rąk furiata, ale w zamian złapał drewniany fragment fotela i w pijackim szale dalej zadawał uderzenia. Kiedy pobity przestał się poruszać, agresja furiata osłabła, zostawił ofiarę i poszedł oglądać telewizję. Wtedy zmaltretowany mężczyzna wybiegł z domu i wezwał pomoc.

 

 

Policjanci zatrzymali krewkiego czterdziestolatka w domu, okazało się, że ma ponad 2 promile alkoholu w wydychanym powietrzu. Został przewieziony do aresztu w KMP w Rzeszowie, gdzie będzie trzeźwiał. Do pobitego wezwano karetkę pogotowia, został przewieziony do szpitala, gdzie pozostał na leczeniu. Doznał ran rąbanych głowy i prawego łokcia.

 

 

Na miejscu policjanci zabezpieczyli siekierę i drewnianą część fotela, którą posługiwał się napastnik.

 

 

Obecnie trwają ustalenia, co było przyczyną tak okrutnego postępowania mieszkańca Rakszawy. zródło KPP Łańcut :eek:

Znowu w Rakszawie ........powinno sie ta miejscowosc chyba objac specjalnym nadzorem !!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Falkhor    63

Raaaany...

 

Rany rąbane głowy... Że wogóle przeżył... oby jeszcze wyzdrowiał :eek: :eek: :eek:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ekolog    0

Totalna anarchia w tej wsi, notabene kiedys zarząd komisaryczny mieli, ale cóż spodziweać można się po miejscowości, gdzie nie ma życia społeczno-kulturalnego a stopień poczucia solidarności obywatelskiej jest równy zeru, większość patrzy na wszystko przez pryzmat swojego interesu ( przykład-częste kradzieże w Lasach Państwowych). Nie obrazcie się,ale czasami mam wrażenie ,że mamy do czynienia z jakąś swołoczą, tłuszczą!!! Oczywiście chodzi mi tylko o tych, którzy dopuszczają się przestępstw...

Share this post


Link to post
Share on other sites
SunShine    0

OMG... Faktycznie coś tu nad nami wisi :/ ale u mnie... Na ulicy jest spokojnie, ludzie juz ogólnie starsi, atmosfera przyjazna, pomocna... Sąsiedzi księża, naprzeciwko kościoł :D jedyny przejaw agresji o którym wiem to walka na noże w Zodiaku kiedysiejszym Olimpie. Jest życie kulturalne, trzeba tylko chcieć w nim uczestniczyć, mamy GOKiC - Gminny Ośrodek Kultury i Czytelnictwa tam często coś się dzieje. Mamy Stowarzyszenie Na Rzecz Pomocy Dzieciom i Młodzieży MIMO WSZYSTKO RAZEM którzy organizują ciekawe rzeczy żeby młodzież 'nie nudziła się' i nie szukała rozrywki w przestępczosci. Przejawy tak brutalnej agresji nie zalezą chyba od poziomu kultury miejscowości. Dla niektórych jedyną dobra rozrywką na jest picie w Zodiaku i szaleńcza nocna jazda po naszych drogach :/

Omg wyjde sobie na ulicę w nocy poipodziwiać piękny wieczór i rozgwieżdżone niebo i ktos zaatakuje mnie siekerą...

A zarząd komisatyczny to przez zadłóżenie wójta chciał dobrze, inwestował w rozwój Rakszawy a pieniadze mieliśmy na to dostać z UE ale jednak niedostaliśmy...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ekolog    0

Jak się mentalnemu czereśniakowi i burakowi ( podkreślam MENTALNEMU- nie chce nikogo obrażać-sam pochodzę ze wsi< chodzi mi tylko o sposób patrzenia na świat) da troche kasy to taki boys z krótkom rękawkiem za kierownicą bmw z podciemnianymi szybami, z jakaą panienką obok... pokaże Wam co potrafi :lmao: . Może to duże uogólnienie, ale niestety w niektórych przypadkach tak jest...

To pokolenie wychowane na zasadzie-"Kochaj i rób co chcesz" a raczej "Pie.rz się i rób co chcesz", pokolenie, których jedynym tematem jest wódka i dziwki. Może mocne słowa ale w przypadku niektórych osób mające zastosowanie... niestety.

 

[ Dodano: 2007-08-29, 12:29 ]

I jeszcze jedno-mam nadzieję,że zaraz jakiś wścibski cenzor nie ocenzuruje mojego postu. Czasami takie cenzurowanie jest wkurzające bo człowiek pisze co myśli a po godz. już jego post szlag trafił!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Falkhor    63

Gothka =), ja poczkeam jednak na jakieś bardziej oficjalne wieści... Tzn. wiadomo - ludzie mówią. 8 lat? Przewidywałem, że będzie po jakieś 4 lata w zawiasach :/ No bo taki to wymiar sprawiedliwości.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Megg    9

Hehe, spokojnie Falkhor, to 8 lat w zaiwszeniu więc jeszcze obniżą tak o, jeszcze za dobre sprawowanie... bla blaa bla i wyjdą jutro... :) To nasz wymiar sprawiedliwości.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ekolog    0
Czy to na pewno ta sama Raszawa, w której mieszkam?

 

Rakszawa ma taka opinie jaka ma już od czasów II wojny śiatowej albop i wcześniej... :hihi:

Share this post


Link to post
Share on other sites
psycho66    0

zadne 8 lat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wyroku jeszcze [x] nie bylo!! mają sakncje 3 miesiące a ty [xx] o wyroku?! kogo ty sluchasz? starych dziadków??

 

 

______________

Edited by Falk.

WARN za obrażanie innego Uzytkownika Forum.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Falkhor    63

Ekolog, E tam, jakoś nie bardzo mi się widzi aż tak zła opinia... Wioska jak każda inna, na prawdę. Tyle tylko, że z racji działalności KPP w Łańcucie dość nagłośnione sprawy są.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nookie    0

ja sam zdziwiony jestem O.o ...prawie codziennie o 21 wychodze na godzinke na desce pod van purem pojezdzic i ani raz sie nie natknołem na jakichs przestepcow xP jesli chodzi o tych kolesi, i mowicie ze sa z bogatych rodzin to naprawde sie nie domyslam kto to...predzej bym podejrzewał tych z patologicznych rodzin, bo to oni raczej sa zdolni do takich rzeczy, chociazby to ze znikneły mi 2 rowery spod domu xP hmmm...

Share this post


Link to post
Share on other sites
marcelka    0
mowicie ze sa z bogatych rodzin to naprawde sie nie domyslam kto to...predzej bym podejrzewał tych z patologicznych rodzin

 

tak oni pochodzą z dobrych i bogatych rodzin.. wogóle jak sie dowiedziałam kto to, to nie mogłam uwierzyć.. :) brak mi słów na to wszystko;/

Share this post


Link to post
Share on other sites
psycho66    0

jestem bardzo ciekawa czy jestescie pewni kto to :lol-sweat: powodzenia :) jak juz bede wiedziec jaki wyrok dostana to chetnie sie z wami podziele :lmao: :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×