Jump to content
Sign in to follow this  
Qmar

Gdzie na Sylwestra?

Recommended Posts

Kiwi    0

Jak co roku stoję przed poważnym dylematem: Co tu robić w Sylwestra?

Nawet nie wiem gdzie coś organizują. Kwestia jest także kosztów (jak zawsze nie mam za dużo pieniążków). Jak nic ciekawego i na moją kieszeń nie znajdę to pewnie zostanie przywitanie Nowego roku w domowym zaciszu. :/

 

A Wy macie już może plany na ten szczególny dzień?

 

Co prawda jest jeszcze półtora mieciąca, ale to zleci i to bardzo szybko.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Qmar    0

ja tam mam kilka propozycji i zawsze sie cos wybiera glownie ze znajomymi rok temu byl spoko sylwester :) u kumpla na chacie polaczony z osiemnastka jego :P bylo spoko no nie levi ? :)

w tym roku sam nie wiem cos sie wybierze tydzien przed :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
SunShine    0

Mi się marzył wynajęty domek w bieszczadach (są bardzo tanie) z kominkiem koniecznie i z duża wanną :) pojechać tak jakąś wiekszą grupą :) 200 PLN za dobe podzielić na 7 osób i wychodzą calkiem znośne pieniążki :) albo spędzić sylwestra na stoku narciarskim :puppyeyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
okimaxim    0

ehh a ja pewnie jak co roku spędze sylwestra w domu. Tylko raz byłam na zabawie i raz u kogoś w domu. A tak to zawsze sama u siebie i o 11 już śpie :) :)

 

w tym roku nie sądze żeby było bardzo inaczej. Chociaż może?

Share this post


Link to post
Share on other sites
terelka    1

Mi marzy się sylwester w górach ;) Krynica lub Zakopane :P Mam nadzieje, że uda się jeszcze coś zarezerwować, a jeśli nie, to się coś innego wymyśli.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ziomalka    0

Alpy, dwoje ludzi, winko, jakieś zakąski , muzyczka i mnóoooooostwo czasu na spędzenie wspaniałego Sylwka :)

Tuuudzież zachód Słońca, Bora-Bora, mięcutki piasek, kraby łażące dookoła i szum fal ;):P:D

 

Alez sie rozmarzylam :sweet:

Share this post


Link to post
Share on other sites
okimaxim    0

ziomalka, ja jednak wolałabym tradycyjnego sylwestra w Polsce ;) zasypanej po uszy w śniegu gdzie jak zwykle drogowców zaskoczyła zima i niema jak gdziekolwiek dojechać :P byleby siedzieć w miłym towarzystwie :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
rudzia    0

No to moje plany na sylwestra są jak narazie całkiem ciekawe. Domek w Zakopanem za calkiem śmieszne pieniadze ;) w sumie jak koleżanka załatwiała to wyszło nam 30 zł. za dobę, a jechalibyśmy tylko na dwa dni więc chyba nie jest źle. Narazie się jeszcze nie zdeklarowałam, bo czekam na propozycje Łancuciaków :P Ale mimo wszytsko nie będę się nudzić w tym roku, bo plany są całkiem całkiem :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Qmar    0

jakis domek zasypanu tak ze sie nie oplaca wychodzic duzo ludzi i fajna impra ;) najlepiej w gorach i zdala od cywilizacji :D

 

net musi byc :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Qmar    0
Po kiego grzyba Ci net w Sylwestra Q ? Coz to Ty masz dysk twardy zamiast mozgu ze bez neta ni hu hu ?
zawsze sie przyda ;p po imprezie nawet wskazane wejsc na neta ;)

 

zioma Ty w ogole nie masz mozgu ;p

Share this post


Link to post
Share on other sites
levi    0

Qmar,

bylo spoko no nie levi ?

baaaa ;) "sparaliżuj go" :hihi:

 

ja w tym roku tradycyjnie nie mam planów - ma ktoś jakiś pomysł :?: =D do kogo można się wbić :?: xD

Share this post


Link to post
Share on other sites
okimaxim    0

mnie na bank nie puszczą nigdzie ;) chyba że do Łańcuta do kogoś znajomego ^^ :P ale pewnie i tak nigdzie nie pójde tylko posiedze w domu :) ew. sobie kogoś może zaprosze... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Qmar    0
ew. sobie kogoś może zaprosze...
to jest chyba dosc pewne co okm ;) ja bym gdzies sie wybral jak rok temu bylo fajnie :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
levi    0

Qmar,

ja bym gdzies sie wybral jak rok temu bylo fajnie

spoko spoko Qmarze =D my coś wymyślimy :rotfl: - jak zwykle spontan :sweet:

Share this post


Link to post
Share on other sites
levi    0

ziomalka,

Sylwester to Sylwester, bez neta tez się obejdzie, nie bądzmy netoholikami

net na sylwestra :?: :eek: łooo a po co to :?: ziomuś masz rację - to jeden z tych dni w roku kiedy net jest całkowicie zbędny =D są ciekawsze zajęcia :letssin: :letssin: :letssin:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Padlinka    0

oczywiscie ze tak :) poprostu Qmar nie moze zyc bez kompa ;)

 

 

mi sie tez marzyky bieszcady ale juz poo frytkacjh , byla propozycja spedzeia sylwestra na stoku , ale ja nie umiem jezdzic na nartach :)

 

najlepsziej jeste wynajac maly lokalik typu jakiejs remizy( na wioskach jest takich pelno P) i tam sie bawic

ale domowki sa niezadtapione :]

Share this post


Link to post
Share on other sites
ziomalka    0
są ciekawsze zajęcia

 

To jest niesamowite, jak się dobrze rozmiemy Levi :letssin: :letssin:

Sylwester to czas pożegnania roku i lepiej spędzić go z bliskimi sobie osobami niż w samotności, ale czasem rzeczywistośc nie rozpieszcza ^^" .

Share this post


Link to post
Share on other sites
mnemonick    0
Sylwester to czas pożegnania roku i lepiej spędzić go z bliskimi sobie

Masz racje kończe z 1 miesięczną apstynącją i spędze Sylwestra w moim bunkrze wraz z najleprza dziewczyna butelka wina tego po 3zł XP

Share this post


Link to post
Share on other sites
Qmar    0
net na sylwestra
Sylwester to Sylwester, bez neta tez się obejdzie
poprostu Qmar nie moze zyc bez kompa
czytac nie umiecie ! :)

w domku ma byc net zeby go uzyc przed/po sylwestrze ! a nie w czasie - zawsze sie czegos czepia szukający kontrowersji ! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
ziomalka    0
zawsze sie czegos czepia szukający kontrowersji !

 

Ja jestem za tym, by w czasie Sylwka, dzien przed i dzien PO wyłączyc wszelkie z netem połączenia, a w Boze Narodzenie to już tym bardziej,ehhhhh Ty i Twoje zeschizowane kontrowersyjne wypowiedzi Q XP

Share this post


Link to post
Share on other sites
okimaxim    0

Qmar, wiesz ja może i kogoś zaprosze ale nie jest powiedziane że ten ktoś sie jednak zjawi :) :) zresztą, do sylwestra jeszcze 1.5 miesiąca!

póki co Andrzejki majaczą bliżej na choryzoncie ;) mam już propozycje od moich ziomów z uczelni żeby zrobić w "podziemiach" na uczelni impre ;) ale czy wypali i czy nas wpuszczą? hehehe :) ale pan co pilnuje budynku jest fajny, jak lepiliśmy przed drzwiami o 21 w nocy bałwana to nam jeszcze łopate porzyczył :) powinien nas wpuścić i jeszcze sie będzie z nami bawił ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Qmar    0
Ja jestem za tym, by w czasie Sylwka, dzien przed i dzien PO wyłączyc wszelkie z netem połączenia, a w Boze Narodzenie to już tym bardziej,ehhhhh Ty i Twoje zeschizowane kontrowersyjne wypowiedzi Q
owszem w swieta prosze wylaczac a dzien przed i po sylwestrze z jakiej racji ? widze zioma ze cos Ci sie nudzi ;p

sylwester to nei jest nic wielkiego a net zawsze sie przyda ;p

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×